tó_12014 tavaszán történt, hogy párom (tudván azt, hogy legjobban a természetben eltöltött kirándulásnak, sétának örülök a legjobban) születésnapomra meglepett egy utazással, mégpedig az Őrségbe.

Nagyon titokzatos volt, egész úton nem mondta el, hogy hova megyünk, csak az itinert adta, hogy itt jobbra, ott balra, vagy éppen tarts egyenesen. Amikor már néhány órája úton voltunk, nagy unszolásomra elárulta, hogy az Őrségbe megyünk, ott bérelt ki pár éjszakára szállást, hogy be tudjuk barangolni a vidéket. Mikor megtudtam, szinte röpködtem az örömtől, mert számomra nincs élvezetesebb, mint kirándulni az erdőben, a zöldellő mezőkön, vagy éppen a patakok vájta völgyekben. Imádom a természetet, és annak minden megnyilvánulását, mindent, amit a természet maga alkotott, a saját ereje és „elképzelése” szerint.

tó_2Mikor megérkeztünk az Őrség határába, nyilvánvalóvá vált számomra, hogy miért is nemzeti park ez a terület, lépésről lépesre bontakozott ki a táj szépsége és a többségére jellemző érintetlensége.
Miután elfoglaltuk a szállásunkat, kipakoltunk és azon nyomban elkezdtük bejárni a környéket, ellátogattunk a környékünkön található -szer utótaggal ellátott településekre, meglátogattuk a Pityerszeren található csodálatos skanzent, bekukkantottunk a Szalafőn található portákra, ahol a mai napig hagyományos módszerrel és eljárással készítik a különböző olajakat. Fantasztikus volt a vendégvárás, mindenhol a házigazda fogadott és büszkén kínálta fel az általa kifőzött igazi, házi pálinkák kavalkádját, amik valóban nagyon zamatosak voltak. Az egyik portán be is vásároltunk a helyben hideg sajtolással készített néhány olajfajtából, amiket főzéseink, vagy saláta készítés során nagy sikerrel használunk.

tó_3Az első nap lelket pihentető fáradalmai után párom további meglepetéssel folytatta, vagyis elmondta, hogy másnap átmegyünk Szlovéniába, és meglátogatjuk a Bakonaki tavat, mely arról híres, hogy a környéken található legfrekventáltabb töltődési hely, vagyis hihetetlen pozitív energetikai kisugárzása van.
Reggel ébredés után nagy várakozásokkal teli indultunk meg a tóhoz, és miután megérkeztünk a hely be is váltotta a hozzá fűzött reményeket. Szépen kiépített parkoló várt, majd hátunkra csatolva a hátizsákot, elindultunk a kalandos töltődésre.

kápolnaA helyben ingyenesen felvehető brosúrából megterveztük a töltődési útvonalunkat, betartva az ajánlott menetrendet. A térkép tisztán mutatja be a töltődési helyek pozícióját, azok ajánlott egymásutániságát, és számolnak be a helyben felfedezhető kápolnáról, forrásról, ról és egyéb helyekről. A földből feltörő energia oszlopokat évekkel ezelőtt radiesztéták mérték be műszeresen, és igazolták vissza a régi szájhagyomány által tovább örökített, akkor még csak misztikus meséknek tartott csodákat. A töltődési pontok javában meghaladják a húszat, és érdekességük, hogy mindegyik eltér az előzőtől, vagyis más frekvencián „dolgozik”, következésképpen más- és más hatásai vannak. Az ide látogatók többsége gyógyulni szeretne, valamilyen nem kívánatos betegségtől próbál megszabadulni, vagy éppen a vitalitását növelni. Ahogy egyenként végigjártuk a pontokat, megdöbbentő megtapasztalásokban volt részünk, valóban minden helynek más és más volt a kisugárzása, volt ahol hőmérsékletbeli különbségeket lehetett tapasztalni, volt, ahol bizsergést, lüktetést, vagy éppen, mintha szellő járná át az ember testét. Összesen 26 pontot jártunk be, csodálatos töltődéseket megélve, nem is beszélve a táj utánozhatatlan szépségéről, az erdőről, a tóról és a felejthetetlen ösvényekről.

Mindenkinek ajánljuk, aki igazi töltődésre vágyik, bátran merítkezhet a táj szépségéből, és az energiák kavalkádjából, amik sokak elmondása alapján a negatív testi tüneteket is enyhítik a legkülönbözőbb panaszok esetében is…